lørdag 15. januar 2011

FotoMessen 2011

 
I dag har jeg vært på Årets Fotomesse på Norges Varemesse på Lillestrøm.
Jeg var der i fjor for 1 gang og tok selvfølgelig turen dit i år og da etter en velykket tur i fjor. Det var en veldig innholdsrik og bra messe syns jeg, var en del artige utstillinger som hang rundt om kring der sånn får man jo inspirasjon av. Elles så gikk jeg bare rundt der og så hva de forskjellige utstillerene hadde og tilby og hva som var nytt av kameraer for året. Det var veldig mye nyttinge tilbud der både på kamera og diverse utstyr og objektiver, utrolig hva man kan komme over på en sånn messe allefall når det gjelder priser ofte mye og spare. Fikk tak i Bok 3 av en serie med foto bøker jeg har så kjøpte med den når den var så rimelig.
Nytt av året nå var at reiselivs messen å var inkl når man betalte inngangen så jeg var en tur og så på den å, men må si jeg syns fotomessen absolutt var best.. Noe med at jeg har stor intresse for foto. hehe!

Anbefaller virkelig flere og ta turen på Fotomessen =) Masse og se og oppleve.

1 kommentar:

  1. Helt klart masse å se og oppleve:) Har vært der to ganger selv, blir sikkert flere ganger..

    SvarSlett